Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale

Noi stocăm și/sau accesăm informații pe un dispozitiv, cum ar fi identificatori unici în cookie-uri pentru procesarea datelor cu caracter personal.

Puteți accepta sau gestiona preferințele dvs. făcând clic mai jos, inclusiv dreptul dvs. de a obiecta în cazul în care este utilizat interesul legitim sau în orice moment pe pagina cu politica de confidențialitate.

Prin click pe “ACCEPT”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor, precum si Termenii si conditiile de utilizare ale site-ului nostru

Accept

Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!

La noi platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru toate produsele care au afisat acest beneficiu in pagina si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.

Cum functioneaza serviciul?

In momentul primirii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achita transportul?

In cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de catre cumparator.

Produs adaugat la comparatie